خان اول از هفت خان رستم!

خرید بک لینک
آره، زمان جادو میکنه، شش ماه پیش من هرشب با چشمای خیس میخوابیدم و توی هرنمازی که میخوندم جشمای خیس وورم کرده م خیس تر و ورم کرده تر میشد، زمان جادو میکنه، امروز من ایستادم روی قله های خوشحالی، باد با موهای من میرقصه و من مغرور تر از شش ماه پیشم، من از پس چیزی برومدم که حتا توانایی مقابله باهاشو توی خودم نمیدیدم. هر اتفاقیم برام بیفته از خودم مطمئنم که حالم خوب میشه چون از پس سخت ترش برومدم...زمان جادو میکنه، این روزها با خودم خوشحالم، با خودم، دوستام، کارایی که میکنم، درسی که نمیخونم، درسی که با لذت یاد میگیرم، باشگاهی که میرم، gre ای که میخونم، sop ای که مینویسم، سه شنبه هایی که مال من و خودمه، سه شنبه هایی که برای خودم املت میخرم و با لذت هر لقمشو پایین میدم و حتا زنجبیلایی که خریدم و هرشب برای خودم چایی درست میکنم! حتا چتریام! اونقدر خوشحالم که خوشحالیمو به همه سرایت میدم حتا! قالب نون پنجره ای خردیم برای ک که عاشق نون پنجره ایه نون پنجره ای درست کنم! حالم خوبه، حتا شاید مثل اون موقعی که اون بود! کالباس خونگی درست کردم و بسیار خوشمزه شد :))زمان جادو میکنه، زمان سخت ترین و بدترین د خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت: 1:29

اپلای کردن خیلی پروسه جالبیه چون با استاندارد اون وریا مجبوری یه کارو خیلی تمیز و با دقت و نظم انجام بدی!من به ایناش کاری ندارم، میخوام بگم ما ایرانیا توی همچین پروسه ای هم بهمون خیلی ظلم میشه. ما امکاناتمون اندازه کسایی که حتا توی چین زندگی میکنن نیست پس ریسرچمون اندازه اونا قوی نیست. اونجا طرف انواع میکروسکوپ دم دستشه و بعد سنتز و هرکاری که کرد میره میشنه پای میکروسکوپ. من بعد سنتزم یه ماه وایسادم تا نوبتم شه و اون موقع پایداری نمونه م به هم خورده بود! بعد اون احمقی که تو ادمیژن آفیس نشسته اینا رو نمیدونه، اصن شاید ندونه ایران کجای دنیاس و از تو همون انتظاری رو داره که از یکی که از اروپا اپلای میکنه. نکته ی دیگه ش بحث چینیزاسیونه! چینیا با اون همه جمعیت، راه پیدا کردن و فکالتی دانشگاهای اونجا شدن، بعد این یارو فکر میکنین به استعداد اپلیکنت ها توجه میکنه و کسی که مستعدتره رو میگیره؟ خیر! ازین خبرا نیست! چینی، چینی میگیره! و این باز باعث میشه شانس ایرانی کم باشه.رنکینگ دانشگاهای ما پایینه که دلایل مختلفی داره. اگه بحث امکاناتو بذاریم کنار، اینکه انگلیسی تدریس نمیشه و تعداد دانشجوی ا خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: اپلای ابرود,اپلای,اپلای تیکت, نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت: 1:29

هه! با وجود اینکه کل چت ها و هرچیزی که منو برمیگردوند به گذشته رو پاک کردم، اینو گوشه موشه های کامپیوترم اتفاقی پیدا کردم.


خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: آه ای یقین گم شده ای ماهی گریز,آه ای یقین گمشده, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت: 1:29

omegle رو میشناسین؟ چند سال پیش من ول بودم اونجا! یه سرور بود که آدمو رندوم لینک میکرد به یکی اون ور دنیا و یه نیم ساعت یه ساعتی با یه غریبه چرت میگفتی میخندیدیبا آدمای عجیبی آشنا شدم، یه آمریکاییه بود که یکی رو کشته بود، یه دختر آلمانی بود که با شوهر دوست مامانش ریخته بود رو هم، یه کره ایه بود که با سرعت اینترنتش پز میداد، خلاصه همه جور آدمی بودخیلی دوست داشتم یه کافه ای بود که وقتی دلم میگرفت، خسته میشدم و میخواستم با یه غریبه حرف بزنم میرفتم اونجا! اصن یه نقابم میدادن به طرف اگه نمیخواد شناخته شه، نشه ... میرفتم یه نیم ساعت میشستم جلوی یه آدم غریبه فقط حرف میزدم هر مزخرفی که تو ذهنم میگذشت و میریختم بیرون بلکه سبک شه این ذهن وامونده! مثلن میتونست اون یارو کافه چیه یه قسمت پذیرش بذاره مثلن آدمایی که میخوان حرف بزننو سر یه میز بنشونه، اونایی که میخوان لاس بزننو یه جا دیگه و اونایی که مثلن میخوان فقط بگن بخندن رو هم با هم بنشونهبعد یه قهوه میخوردیم یه آهنگ درخواستی ای چیزیم میرفتیم پخش میکردیم.با یه حال یه کم بهتر برمیگشتم خونه... خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت: 1:29

مثل یه قضانورد که ازسفینه پرتش کردن بیرون،

همون قدر بی تکیه گاه، همون قدر ول شده توی فضا

بدون کوچک ترین کنترلی روی خودم معلقم

بدون زمینی که زیر پام باشه انقدر میرم تا برخورد کنم به یه سیاره

...

خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: boomerang,boombah,boom, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت: 1:29

توی ماشین باشی قطره های آبو ببینی لیز میخورن رو شیشه اما بعد یک ساعت بفهمی ااااااا بارون داره میاد...

بعد توی ذهنت نتیجه گیری کنی بارون میاد، پس باید خوشحال باشم...

خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: rain doesn't come from clouds, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت: 1:29

تلاش مذبوحانه برای خر کردن و گول زدن خود آدم، احمقانه ترین راه حلهتلاش برای خوب کردن حال خود آدم که تلاشیه برای فراموشی چیزایی که باید فراموش شن هم همین طورکافیه انرژیت تموم شه برای جنگیدن، اونوقت کارت تمومهقطعن تموم میشه چون تو بی نهایت نیستی، چون میبری یه جاپس نه خودتو خر کن، نه حال خودتو خوب کن.با این باتلاقی که توشی کنار بیاهیچ چیز خوبی وجود نداره، زندگی معجزه نیست که انتظار داشته باشی بعد روزای سیاهت یکی وایساده باشه بغلت کنه بگه هیییی یومید ایت کامان واک ویت می این د فاکین ور(ل)د آو هپینسنه ازین خبرا نیستدست و پا نزن، آروم بمون توش، نفس بکش، بهش فک کن، نه اونقدری که دیوونه ت کنه، اونقدری بهش فک کن که ذهنت گنجایششو داشته باشهنفس بکش، اما به خودت نگو درست میشه، تموم میشهچون شاید درست نشه، شاید تموم نشهفقط نفس بکش... خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت: 1:29

بالاخره گریه کردم
روی آخرین صندلی اتوبوسی که به راننده ش گفتم پول ندارم، همه چیم جا مونده، منو ببر خونه
بعد پشت در خونه همه ناراحتیا و دعواها و نامردیای امروزو جا گذاشتم و سعی کردم با لبخند وارد شم...
:)

خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: آدم آهنی من, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت: 1:29

حس جر خوردن دارم!

دو تا میان ترم توی هفته آینده (شنبه و سه شنبه) دارم که یکیش شنبه ساعت ۵ تا ۷ هست! بعد یکشنبه صبح جی آر ای دارم و میرسیم سه شنبه به میان ترم بعدیم و چهارشنبه ددلاین اولین دانشگاهیه که میخوام اپلای کنم!

واقعن دارم پاره شدن رو حس میکنم

فقط معجزه میتونه باعث شه درسای این ترممو پاس شم

میخوام زودتر چهارشنبه تموم شه بخوابم، آروم، بدون استرس، بدون حس پارگی

خدایا معجزه کن! خودت کمکم کن!

خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت: 1:29

با وجود تمام احترامی که برای زبان فارسی قایلم باید بگم واقعن ازنظر لغت و گستردگیش انگلیسی خیلی کامل تره!!مثال میزنم!ما فعلی توی فرسی نداریم که به این اشره کنه مثلن یکی رو یا یه چیزی رو ازپنجره پرت کنی بیرون اما توی انگلیسی هست defenestrate فعلشه!یا lucubration به بیدار موندن و مثلن با نور شمع درس خوندن میگنیا مثلن فرض کنین ما یه لغت داریم تو فارسی "همدستی" حالا تو انگلیسی complicity همون همدستیه اما مترادفاش خیلی زیادن مثلن چند تاشو ببینینش:conspiracy -> توی این حالت میشینن نقضه میکشن که مخفیانه یه کار غیر قانونی بکننconfederacy -> توی این حالت یه گروه یا کشور یا ایالت جمع میشن تا کار خبیثانه مثلن بکنن مثل داعش!collusion -> این یه نوع همدستیه که دو تا گروه با هم ائتلاف تشکیل میدن بر ضد گروه سوم!______________________________________________________________________________+بیشتر از شش ماه گذشت و من واقعن توی این شش ماه بزرگ شدم، هر روزش واقعن برام درس بود+بازم باید بگم شکر؟ :دی خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: farsi vs english,farsi and english dictionary,farsi and english, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت: 1:29

صفحه بندی